Modul nostru de lucru nu are secrete și cunoașterea lui vă arată cât de ușor poate fi înțeleasă contabilitatea.

Proceduri

Analiza situației

Primul pas este să înțelegem cu ce se ocupă firma clientului, care este situația actuală și care sunt zonele unde putem aduce îmbunătățiri. Clientul ne pune la dispoziție actele, echipa noastră asigurând o tranziție ușoară și acordarea la procedurile actuale impuse de practica de specialitate, contabilă și juridică.

1
Consiliere de specialitate

În urma analizei actelor, facem o serie de propuneri, cu acțiuni clare, care au rolul de a veni în ajutorul clientului pe termen lung. Scopul acestui pas este ca în urma analizei să înțelegem ce s-a întâmplat și să aducem îmbunătățiri care să asigure o fundație solidă pentru evoluția ulterioară.

2
Stabilirea responsabilităților

De regulă, preluăm responsabilitatea raportărilor fiscale prin crearea unei semnături digitale și a unei împuterniciri notariale. Împreună cu echipa de management a clientului stabilim responsabilitățile fiecăruia și modul de comunicare ce va sta la baza relației noastre.

3
Întocmirea raportărilor

La începutul fiecărei luni, clientul aduce sau ne trimite documentele întocmite în luna precedentă. În funcție de necesitățile clientului, transferul anumitor fișiere se face utilizând una din platforme: e-mail, dropbox, google drive. În baza tuturor actelor și a extraselor bancare primite, echipa noastră calculează salariile, taxele și impozitele datorate și raportează rezultatele către ANAF.

4
Eficientizarea operațiunilor

În sprijinul clientului, putem prelua o parte din operațiuni, printre care emiterea și gestiunea facturilor pe care le vom întocmi conform datelor primite. În același timp, analizând și urmărind îndeaproape evoluția firmei clientului, îl anunțăm despre limitele și valorile plafoanelor de numerar. Putem astfel planifica împreună bugetarea pentru a mări gradul de eficiență financiară a firmei.

5
Evaluări periodice

Împreună cu clientul, stabilim intervale regulate în care ne întâlnim pentru evaluarea modului de lucru și a indicatorilor economici. Aceasta ne ajută la îmbunătățirea constantă a relației cu clientul și asigură faptul că managementul companiei sale va primi informații și sfaturi obiective ce pot sta la baza dezvoltării afacerii.

6
Cere cotație