November 13, 2016

PROCEDURI

1. Analiza situației

Primul pas este să înțelegem cu ce se ocupă firma clientului, care este situația actuală și care sunt zonele unde putem aduce îmbunătățiri.

Clientul ne pune la dispoziție actele, iar echipa noastră asigură o tranziție ușoară prin integrarea proceselor cu care el este deja obișnuit la procedurile actuale impuse de practica de specialitate, contabilă și juridică.

2. Consiliere de specialitate

În urma analizei actelor, facem o serie de propuneri, cu acțiuni clare, care au rolul de a veni în ajutorul clientului pe termen lungi.

Scopul acestui pas este ca în urma analizei să înțelegem ce s-a întâmplat și să aducem îmbunătățiri care să asigure o fundație solidă pentru evoluția ulterioară.

3. Stabilirea responsabilităților

De regulă preluăm responsabilitatea raportărilor fiscale prin crearea unei semnături digitale și a unei împuterniciri notariale.

Împreună cu echipa de management a clientului, stabilim responsabilitățile fiecăruia și modul de comunicare ce va sta la baza relației noastre.

4. Întocmirea raportărilor

La începutul fiecărei luni, clientul aduce sau ne trimite documentele întocmite în luna precedentă. În funcție de necesitățile clientului, transferul anumitor fișiere se face utilizând una din platforme: e-mail, dropbox, google drive. 

În baza tuturor actelor și a extraselor bancare primite, echipa noastră calculează salariile, taxele și impozitele datorate și raportează rezultatele către ANAF.

5. Eficientizarea operațiunilor

În dorința de a ajuta clientul, putem prelua o parte din operațiuni cum ar fi emiterea și gestiunea facturilor. Astfel, clientul ne anunță când are nevoie, iar noi ne ocupăm de întocmirea lor conform datelor primite.

În același timp, analizând și urmărind îndeaproape evoluția firmei clientului, îl anunțăm despre plafoanele pe care le atinge. Putem astfel să planificăm împreună, din timp, bugetările operaționale și fiscale pentru a mări gradul de eficiență financiară a firmei.

6. Evaluari periodice

Împreună cu clientul, stabilim intervale regulate în care ne întâlnim pentru evaluarea modului de lucru și a indicatorilor economici. 

Aceasta ne ajută să îmbunătățim constant relația cu clientul și asigură faptul că echipa de management va primi informații și sfaturi obiective ce vor sta la baza planurilor de viitor.